سلام به دوستان عزیزم و طرفداران سایت :) خیلی وقت بود مطلب نذاشته بودیم سر من و محمد حسین شلوغ بود اما امروز خودم یکم زود تر از روزای دیگه از خواب بلند شدم تا برای شما این آموزش رو بزارم :) 


لطفا برای دیدن این آموزش به ادامه مطلب بروید .

نکته : بهتره که تلگرام تون رو به آخرین نسخه آپدیت (بروز رسانی) کنید چون ما با آخرین نسخه در حال حاضر یعنی نسخه 3.1.2 طبق چیزی که در کافه بازار نوشته در حال انجام آموزش هستیم . اگه تلگرام رو دارید برید توی کافه بازار و چک کنید که همین نسخه باشه ! البته فقط برای راحتی بیشتر !

خب حالا شروع می کنم ...

اول عکس رو عوض میکنیم بعد هم نام کاربری
.
.
.
تلگرام تون رو اجرا کنید و برید به قسمت setting (تنظیمات)


خب حالا روی اون آیکون دوربین عکاسی تپ کنید (ضربه برنید)



یه پنجره براتون باز میشه که سه تا گزینه داره واسه تون معنی می کنم .

از دوربین (همین الان ازتون عکس میگیره ) : From camera
از گالری (می تونید یه عکس از گالری انتخاب کنید) : From gallery
حذف عکس (عکس فعلی شما رو حذف میکنه) : Delete photo


من یه عکس از کامپیوترم ریختم توی گوشی م پس From gallery رو میزنم تا از گالری گوشی م انتخاب کنم . عکس م رو انتخاب میکنم و روی SET تپ می کنم (ضربه میزنم) .


حالا عکسم عوض میشه ! میرم سراغ تعویض اسم ...
.
.
.
.
.
روی اون سه نقطه تپ می کنم (ضربه میزنم) 


بعد دو تا گزینه برای من میاد گزینه دوم رو کاری بهش ندارم و گزینه اول یعنی Edit name (تغییر نام) رو تپ میکنم (روش ضربه میزنم) 


حالا می تونم اسمم رو عوض کنم چه فارسی چه انگلیسی فرقی نداره ! بعد از تغییر اسمم هم روی اون تیک تپ میکنم (ضربه میزنم)


امیدوارم آموزش مورد قبولی باشه :) 
موفق باشید و البته حرفه ای در تمام کارها :)