۳۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

آموزش قدم به قدم تلگرام (قسمت اول)

سلام به دوستان عزیزم و طرفداران سایت :) خیلی وقت بود مطلب نذاشته بودیم سر من و محمد حسین شلوغ بود اما امروز خودم یکم زود تر از روزای دیگه از خواب بلند شدم تا برای شما این آموزش رو بزارم :) 


لطفا برای دیدن این آموزش به ادامه مطلب بروید .
ادامه مطلب
۱۸۰۲ بازدید ۱۴ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۰۴ ۰ نظر ۱
مدیر سایت

تنظیمات، همگام‌سازی و امکانات: فایرفاکس در برابر کروم

اگر از مرورگر خود برای انجام امور کاری یا شخصی بهره می‌گیرید، چندان تفاوتی ندارد و سرعت در کار، پایایی، قدرت تنظیمات و امکانات، همگی موضوعات اساسی هستند. در میان مرورگر‌ها، فایرفاکس و کروم دو انتخاب بر‌تر برای کاربران تلقی می‌شوند؛ اما از بین این دو، آیا ‌گزینه‌ای بر‌تر وجود دارد یا خیر؟ بگذارید نگاهی به چند تفاوت بین این دو داشته باشیم.

 

شاید به عنوان یک کاربر عادی که روزانه از مرورگر خود برای وب‌گردی در اینترنت استفاده می‌کنید، چندان به این موضوعات توجهی نداشته باشید و اساسا توجه به آن‌ها در کار شما فرقی هم ایجاد نکند، ولی دانستن این نکات و بهره‌گیری از آن‌ها، می‌تواند یک وب‌گردی بهتر و کم دردسر‌تری ‌برای شما به همراه داشته باشد.

 

در اینجا ما سعی داریم نگاهی به ظرفیت‌های اساسی دو مرورگر فایرفاکس و کروم داشته باشیم و درباره امکانات و ابزارهایی که در اختیار کاربر قرار می‌دهند، کند و کاو کنیم. قطعا نمی‌توان در خصوص برتری هیچ یک از این دو نظر قطعی داد؛ اما می‌توان با برشمردن تفاوت‌های این دو، زمینه‌ای برای مقایسه پیدا کرد.

 

ادامه مطلب
۸۵۶ بازدید ۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۸ ۱ نظر ۱
محمد حسین

ویژگی های ویندوز 10

تنظیمات ویندوز, موتور جست‌وجوی Bing

ویندوز 10 ظاهری مدرن و تازه دارد.

 

جدیدترین نسخه ویندوز یعنی ویندوز 10 هنوز به بازار نیامده، حواشی مختلفی از حدس و گمان‌های مختلف را ایجاد کرده است.

ادامه مطلب
۹۸۳ بازدید ۱۱ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۶ ۰ نظر ۰
محمد حسین

آموزش ساده و تصویری فارسی کردن زیر نویس فیلم ها در KMPlayer

آموزش ساده و تصویری فارسی کردن زیر نویس فیلم ها در KMPlayer

اموزش رفع مشکل نمایش فیلم با زیرنویس فارسی در KMPlayer

نظرات فراموش نشه

surprise

ادامه مطلب
۳۲۱۹ بازدید ۱۱ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۶ ۰ نظر ۰
محمد حسین

ساده ترین روش بازیابی پسوورد وای فای بدون استفاده از نرم افزار

ساده ترین روش بازیابی پسوورد وای فای بدون استفاده از نرم افزار

روش ساده بازیابی رمز فراموش شده وای فای

::: روش ساده بدست آوردن رمز فراموش شده وایرلس :::

 

شاید برای شما هم پیش اومده که پسوورد وایرلس مودم خودتون رو در محیط کار یا خونه فراموش کردید

و بهش نیاز دارید. برای پیدا کردنش به درد سر افتادین، نرمافزار های مختلف رو دانلود کردید و یا رفتین پیش

افراد متخصص و با صرف وقت و هزینه رمز رو بدست آوردید. ما در این آموزش ساده براتون راهی ساده رو با استفاده از محیط ویندوز 7 نشون میدیم که تو یک دقیقه رمز رو بدست بیارین.

با آموزش ما همراه باشین...

ادامه مطلب
۱۰۰۴ بازدید ۱۱ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۹ ۰ نظر ۰
محمد حسین

تلفن همراه خود را چگونه تمیز کنیم

تمیز کردن صفحه نمایش تبلت و گوشی‌ها کار بسیار ساده‌ای است؛ زیرا برای انجام این کار به وسیله و ابزاری خاص نیازی نیست. البته نکته بسیار مهم در این ارتباط، دانستن این نکته است که بسیاری از پارچه‌ها و مواد تمیزکننده به خودی خود می‌تواند به صفحه نمایش آن آسیب برساند. به همین منظور فقط کافی است با برخی از این راهکارها که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم، آشنا شوید.

ادامه مطلب
۷۲۳ بازدید ۱۱ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۵ ۰ نظر ۰
محمد حسین

معرفی html

HTML چیست ؟

عبارت HTML ( اچ تی ام ال ) مخفف Hyper Text Markup Language به معنی زبان نشانه گذاری فوق متن است. Html زبان استاندارد طراحی صفحات وب است و کلیه کدهای صفحه اعم از طرف سرور و طرف مشتری در نهایت به کدهای HTML تبدیل شده و توسط مرورگر نمایش داده می شوند.

ادامه مطلب
۸۳۷ بازدید ۱۱ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۰ ۱ نظر ۰
محمد حسین

چگونه در اندروید شدت روشنایی و تنظیم مدت زمان روشن بودن صفحه نمایش را برای هر اپلیکیشن خاص مدیریت کنیم؟


جاذبه‌ی سیستم عامل اندروید در لیست بلندبالای گزینه‌های شخصی‌سازی آن نهفته است. این پلتفرم آزادی عمل بسیاری در قالب تغییر تنظیمات و شخصی‌سازی ارائه می‌کند. اگر چه شاید بهترین راه برای شخصی‌سازی دستگاه‌های اندرویدی روت کردن آنها باشد، اما شما به ‌سادگی می‌توانید با استفاده از بعضی اپلیکیشن‌های موجود در فروشگاه Google Play، برخی از تنظیمات اولیه‌ی سیستم عامل را تغییر دهید

ادامه مطلب
۷۶۳ بازدید ۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۱ ۰ نظر ۰
مدیر سایت

۱۱ راهکار برای روان کردن و بهبود عملکرد گجت‌های اندرویدی

۱۱ راهکار برای روان کردن و بهبود عملکرد گجت‌های اندرویدی

هرچند استفاده از تلفن‌های هوشمند اندرویدی موجود در مقایسه با نمونه‌های تولید شده در سایر اکوسیستم‌ها دارای مزایایی هستند، اما کند شدن این ابزار‌ها پس از گذشت زمان یکی از معایب این سیستم‌عامل است که در گجت‌های چندصد دلاری تولید شده در این اکوسیستم بسیار آزاردهنده است، چراکه مشخصه‌ی پرچمداران در مقایسه با گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده بالا بودن قدرت پردازشی و اجرای سریع به‌واسطه‌ی سخت‌افزار قوی است. در ادامه با ما همراه باشید تا ۱۱ نکته برای روان کردن تلفن‌هوشمند را مرور کنیم.

ادامه مطلب
۸۴۱ بازدید ۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۸ ۰ نظر ۱
مدیر سایت

بهترین راه‌های دسترسی به گوگل پلی برای دانلود اپلیکیشن

گوگل پلی جایی است که همه اپلیکیشن‌های جدید ابتدا در آن عرضه می‌شوند. از نظر سطح امنیت و سرعت دریافت بروزرسانی‌ها نیز فروشگاه اندروید گوگل در بین همه مارکت‌های معروف  رتبه اول را در اختیار دارد. اما به علت بسته بودن این سرویس در کشورمان و همچنین نمایش لیست برنامه‌های محلی برای ایران، دریافت بسیاری از بازی و اپلیکیشن‌ها هنوز برای ایرانی‌ها فراهم نشده است. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین روش‌های دانلود و بروزرسانی آسان از گوگل پلی را به شما معرفی کنیم.

ادامه مطلب
۹۱۷ بازدید ۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۱ ۰ نظر ۱
مدیر سایت