سلام امروز براتون یه آموزش ساده آوردم. آموزش خرید برنامه از کافه بازار ! هر چند که خیلی آسونه ولی خب خیلی ها بلد نیستن .
خب اولش که خودتون میدونید نیاز به اینترنت و برنامه کافه بازار دارید . حالا وارد بازار بشید. 



خب حالا برید به اون برنامه ای که میخواین بخریدش مثلا من میخوام مستر ماریو رو بخرم که قیمتش 2000 تومنه روی دکمه نصب 
کلیک می کنم .


بعد واسه چند لحظه این صفحه میاد 


حالا روش پرداخت رو انتخاب کنید . من دومی رو انتخاب میکنم به شما هم همین گزینه رو پیشنهاد میکنم . 


خب حالا صفحه ای براتون میاد که شما باید برخی از اطلاعات بانکی تون رو وارد کنید حواستون باشه که باید دقیق و درست وارد کنید و رمز و اطلاعاتتونو به هیچ وجه در گوشی ذخیره نکنید (هک میشید یه وقت!).


در آخر و بعد از کامل پر کردن اطلاعات بانکی تون روی دکمه پرداخت در آخر صفحه ضربه بزنید 


حالا بر میگردید به صفحه برنامه و گوشی تون شروع به دانلود بازی یا برنامه می کنه به همین راحتی :)